Forum

Din Studio

Är dina medarbetare ambassadörer för ditt varumärke?

Skapat av: www., 2014-12-10, 15:17

3 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2014-12-10, 15:17

Har du en plan för hur du ska arbeta med ditt varumärke? Är dina medarbetare goda ambassadörer för ditt varumärke? Jag vill gärna diskutera mer kring hur du och dina kollegor lyckas leva upp till ert varumärkeslöfte.

Med vänlig hälsning
Matz Magnusson

Skrivet 2014-12-11, 13:42

HEJ

jag åter kommer till dej när jag kommit så långt

vi är inte riktigt där än.

ser att en del gått online ändå lite tidigt men det skulle bli måndag men återstår en del jobb

har lite problem med servarar hos myndigheter bla

hoppas det löser sej snart ser att det varit en del attacker mot telia

så det kan förklara varför vi haft problem.

tack och på återhörande en trevlig helg önskar jag dej

anna karin björn krammar

Skrivet 2014-12-21, 16:15

Mina kunder är mina ambassadörerer! Bemöt kunden rätt och kunden pratar gott om dig. Det är den bästa ambassadör som finns!

Finns fina dekaler att sätta på bilarna. Lägg upp ditt eget foto och gör dekaler eller Magnetdekaler av. Perfekt marknadsföring på bilen. Ställ sedan bilen synligt där dekalerna syns för DIN speciella kundkrets.

Smörj kunden och den blir nöjdFlört = Ambassadör för ditt företag.

Skrivet 2015-02-05, 10:14

Kul att ni tar upp detta. Kunden är ambassadör. Det är ett resultat som man vill åstadkomma naturligtvis. Frågan jag arbetar med är hur man kommer dit. I en organisation med många medarbetare krävs samsyn och engagemang.

Den andra punkten. Medarbetarna går ut i sociala medier. Detta kan man naturligtvis styra på olika sätt. Det bästa sättet är just samsyn, engagemang och gemensamma värderingar. Och, hur kommer man dit? Det kräver ofta stort engagemang från ledningen i syfte att få medarbetarna att känna delaktighet i de strategiska frågorna. Man måste känna att det jag gör i min ruta bidrar till helheten.

 

3 svar • Sida 1 av 1