Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2018-09-05, 15:25

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-09-05, 15:25

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

...

 

  1. Svein Henrik

    Kjære Andrea. 
    Din beslutning om bare å selge varmen er den smarteste du kan ta for øyeblikket. 
    Ved å selge varme presenterer du nå en mulighet for alle næringer og aktiviteter som trenger damp som energibærer. 
    Dette kan dekke 50% av verdens energiforbruk. Ved å bare kjøpe varme og holde sine eksisterende energikilder intakt som et verktøy, tar kundene en minimal risiko. 
    En lavere energipris og verdien av å markedsføre sine produkter som mer miljøvennlige vil være til nytte for virksomheten uten kostbare og risikable investeringer. 
    Dette vil fungere som om jeg ble tilbudt å bli transportert av en nonpollutingbil til kontoret hver dag til en pris på 80% av min egen bensinkostnad, og jeg kjørte bilen min som reserve.
    For deg selv vil den ultimate kontrollen over et nytt produkt med en ny teknologi også minimere risikoen for katastrofale feil. 
    Når produktet ditt har vist en stabil og pålitelig funksjon, vil ditt største problem være køen til kundene. Lykke til med de viktige SK-testene i dag! 
    Hilsen Svein Henrik

  2. Andrea Rossi

    Svein Henrik: 
    Takk for din gode oppmerksomhet til vårt arbeid. Jeg er enig med det du sier. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1