Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2018-09-19, 20:10

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-09-19, 20:10

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

...

  1. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    Det har vært interessant å lese kommentarene dine i det siste om planene dine for bruk av en turbin med E-Cat SK. Jeg tror jeg begynner å forstå situasjonen litt bedre, men jeg vil gjerne se om jeg tenker riktig.

    Er følgende forutsetninger av meg riktige - vær så snill å korrigere meg hvis jeg har feil.

    1. Du har utviklet E-Cat SK til det du anser å være et punkt der det er stabilt nok til å brukes i et kommersielt industriprodukt.

    2. Din bedrift / industripartner er enig med deg om 1.

    3. E-Cat SK må kombineres med en turbin for å kunne operere på en stabil, effektiv måte.

    4. Du er ikke personlig ekspert i turbiner, men din partner er, og har ressurser til å utvikle en turbin som skal fungere med SK.

    5. Leonardo og Partner vil samarbeide for å bygge en plante som bruker disse turbiner.

    6. Denne anlegget vil bli bygget på partnerens eksisterende anlegg.

    7. Det første anlegget vil bli installert på partnerens anlegg for å gi varme og elektrisitet til egen drift.

    8. Presentasjonen i januar vil være å kunngjøre verden at du har en teknologi klar for industrialisering, og du er klar til å begynne å jobbe med potensielle kunder og lage kontrakter.

    Mange takk og beste ønsker for ditt arbeid.

    Frank Acland

  2. Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    1. ja 
    2. ja 
    3. ikke nødvendigvis 
    4. ja 
    5. ja 
    6. ja 
    7. ja 
    8. sannsynligvis 
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1