Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2018-10-21, 23:47

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-10-21, 23:47

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

...

 

  1. Ugo

    Kjære Dr Andrea Rossi, 
    jeg er en student på videregående skole. 
    Jeg hadde en diskusjon om betydningen av kW og kWh, kw / h og kWh / h: kan du rydde opp disse måleenhetene som refereres til, en gang for alltid? Jeg har forskjellige svar, og jeg er forvirret. 
    Takk 
    ugo

  2. Andrea Rossi

    Ugo: 
    her går du: 
    kW: kraftenhet. Det er ikke energi, det er en vurdering av makt. Eksempel: En motor på 100 kW har en effekt på 100 kW også når den er slått av. En effekt på for eksempel 100 kW betyr at motoren kan erogere en energi maks 100 kWh / h 
    kWh: det er en energienhet. En kWh er et kvantum energi som tilsvarer den energien en hest kan generere i en times arbeid 
    kW / h: det er en tull og eksisterer tydeligvis ikke: siden kW er en maktkvalitet, er kraften gitt for alle Tiden der en motor er i god stand, er den ikke gitt i timen.
    kWh / h: det er en forbruksenhet av energi og indikerer hvor mange kWh forbrukes på en time. Anektode: For en tid siden korrigerte en "ekspert" av Rock and Troll-bandet en kommentar fra meg "en dårlig barn" (sic), og sa at jeg ikke visste at "kWh / h" er feil fordi de to "h" telleren og nevneren avbryter hverandre og forblir bare "kW". Hvis noen uklart sier dette til deg, kan du hjelpe ham til å observere at 2 "h" har forskjellige betydninger (ved telleren er h bare et brev av sammentrekningen av hele ordet "kilowattthour", mens i nevneren er h for "time", derfor kan de ikke avbryte hverandre som ikke representerer det samme.
    Siste notat: Husk at k alltid er liten bokstav (fra det gamle greske "kilo" = 1000), mens W alltid er hovedbokstav, fordi er opprinnelig Watt, navnet på oppfinneren. 
    Lykke til for din scholastic karriere! 
    Vennlig hilsen, 
    AR

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1