Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2019-04-05, 14:19

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2019-04-05, 14:19

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

.

  1. Rodney Nicholson

    = = = = = = = = = = = = 
    Pekka Janhunen: 
    Takk for dette seriøse forslaget, men spørsmålet i det er at oppfinneren må forklare i detalj hans oppfinnelse og i utgangspunktet summen er latterlig (i vårt tilfelle) , i sekund for å vinne premien du må forklare før informasjonen om undersøkelsesperioden til juryen. 
    Ideen om ordføreren er imidlertid intelligent, og vil sikkert tiltrekke seg smarte forslag fra mange oppfinnere. 
    Varsel, 
    = = = = = = = = = = = = 
    Hei Andrea:

    Jeg foreslår at du kontakter dem og forklarer at du ville være veldig glad for å erstatte kullfyrt oppvarming med en ikke-forurensende kilde til en pris på 25% mindre enn dagens kullkostnad. Men at videodemonstrasjonene du allerede har gjort, må være tilstrekkelig for dokumentasjon, som du selvfølgelig ikke er villig til å dele din IP.

    I tillegg kan du foreslå dem at i tilfelle du ble valgt som vinneren, ville du donere premiepengene til veldedigheten etter eget valg.

    Det verste de kan gjøre er bare å si ett ord: "Nei." Litt bedre, de kan til og med si: "Nei, men takk."

    Alternativt kan de kanskje si "Ja" etter å ha gjennomgått videodokumentasjonen din med eksperter i feltet.

    Skulle du vinne, ville selv nyhetsmediene endelig begynne å ta en seriøs interesse for arbeidet ditt.

    Rodney.

  2. Andrea Rossi

    Rodney Nicholson: 
    Takk for forslaget. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

..

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1