Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-05-08, 20:34

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-05-08, 20:34

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

 

  1. Buck

    God dag Andrea:

    Jeg må si at jeg ser din følelse av spenning som målmetoder. Også, jeg har et spørsmål om dine utvidelsesplaner og de mange måtene å forberede på den raske økningen i etterspørselen.

    Ved å bruke noen av ideene i TQM og Nash Equilibriums, setter du opp to produksjonslinjer med sine respektive bemannede lag? For eksempel to på USA-fabrikken, eller kanskje enda bedre, en i USA, og 2. på fabrikken i Sverige. Dette gjøres med målet om at hver er å dele sine triks for å bygge hver QX og QX 1kW-modul rett og å være objektiv visningen når det andre laget treffer en snag? Effektivt etablere et miljø hvor hvert lag anerkjenner at målet, deres suksess, er definert av deres individuelle valg, så vel som deres kollektive valg.

    Jeg reiser dette spørsmålet på grunn av optimisme. Jeg tror at din største utfordring ikke vil være salg av de første 100.000 1kW modulene, men snarere kravet om at hvert produksjonsanlegg vil møte for å løse problemene som oppstår ved å raskt utvide produksjonen ved å legge til linjer på deres plassering (USA og Sverige) så vel som Tilsetning av linjer på helt nye steder med helt nye uutdannede eller delvis trente lag.

    Som alltid, mitt beste for deg og ditt lag,

    Buck

  2. Andrea Rossi

    Buck: 
    Takk for dine intelligente forslag. Jeg tar råd om dem. Denne push-pull-push-pull av informasjon med våre lesere er veldig verdifull for oss. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1