Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2017-12-04, 23:16

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2017-12-04, 23:16

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

 

Oppdatert: 2017-12-04 21: 50: 06.759749Z

 

  1. Andrea Rossi

    Dr Joseph Fine: 
    Takk for den interessante linken. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  2. Joseph Fine

    Kjære Andrea Rossi,

    Vitenskapsjournalen NATURE rapporterer at lyn kan utløse atomreaksjoner og skape isotopiske forandringer i atmosfæren.

    https://www.nature.com/news/lightning-makes-new-isotopes-1.23033

    Teruaki Enoto, en astrofysiker ved Kyoto-universitetet i Japan, rapporterer:

    "Den 6. februar oppdaget detektorene en uvanlig hendelse. En dobbelt lyn bolt rett utenfor kysten skutt ut en første, en millisekund spike av y-stråler, med relativt høye energier på opptil 10 megaelectronvolts. Dette ble etterfulgt av en y-ray etterglød på mindre enn et halvt sekund. Så var det et telltale signal - y-stråler konsentrert til 511 kiloelectronvolt s av energi, som varte i omtrent et minutt. Fysikere sier at dette er den umiskjennelige signaturen til positrons annihilating i en pust av energi da de rammet elektroner i det omkringliggende stoffet. "

    Du har ikke rapportert produksjon av høy energi gamma stråler (10 MeV) i E-Cat QX (eller tidligere generasjoner).

    Hvis lynet kan produsere isotopiske endringer eller til og med elektron-positronreaksjoner i atmosfæren, er det enda mer bemerkelsesverdig at E-Cat kan gjøre det på en mye mindre skala. Selvfølgelig er det lite om noen nikkel eller litium i luften.

    Foruten det eksisterende varemerket - "The New Fire", hva synes du om vilkårene "Bottled Lightning", "Leonardo's Lightning" eller "Rossi's Lightning"?

    Gratulerer med din vellykkede demonstrasjon på IVA fredag ​​24. november.

    Jeg / (Vi) ønsker deg og teamets suksess i oppbyggingen av industrialiseringsfasen.

    Som du allerede vet, kommer 'SUCCESS' bare før 'WORK' i Dictionary.

    Med vennlig hilsen,

    Joseph Fine

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1