Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2017-12-07, 11:05

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2017-12-07, 11:05

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

  1. Eric Ashworth

    Kjære Andrea, Med hensyn til mekanismene som aktiverer LENR-prosessen, tror du at det til slutt kan forklares fullt ut av den nåværende forståelsen av atomfysikk eller vil en bedre forståelse være et nødvendig krav. Det vil si et aspekt som ennå ikke er anerkjent av den vanlige akademia. Jeg tror at du vet mer enn du gir bort, bare nysgjerrig.

    Med vennlig hilsen, Eric Ashworth

  2. Andrea Rossi

    Eric Ashworth: 
    Godt spørsmål. 
    Vennligst gå til foredrag av Carl-Oscar Gullstrom (video tilgjengelig også på http://www.ecat.comog papir publisert på Journal of Nuclear Physics) og det er et avgjørende punkt i vårt teoretiske arbeid, hvor vi skriver at når temperaturen i et felt øker massen av en partikkel, dannes bølger som tilsvarer virtuelle partikler med massen tilsvarende til den temperaturen. Slike bølger, ved våre temperaturer, kan ha en masse på 1-2 eV og må være bølger og antiwaves. Da jeg foreslo Carl-Oscar denne modellen, bestemte vi oss for å sette det under bevis på matematiske beregninger i sammenheng med mekanismen til spinpolarizability; det kan føre til feil: det er grenselinje, men fortsatt inne i standardmodellen hvis vi vurderer at vi snakker om virtuelle partikler, som ikke er egentlige elementære partikler, men resonanser av bølger med en levetid i størrelsesorden 10 ^ -18 til 10 ^ -23 s. Deres lave masse kunne rettferdiggjøre fraværet av sterke strålinger, mens bølger-antiwaves utslett kunne forklare effekten. Det vil være veldig vanskelig å bevise, men vi studerer på dette. Det er noe som kan forene oppførselen til E-Cat QX, og jeg tror jeg har rett, men jeg vet at jeg nok har feil. Vi får se.
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1