Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2017-12-13, 23:40

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2017-12-13, 23:40

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

  1. Ira

    Kjære Dr Andrea Rossi: 
    Jeg så på videoen fra Stockolms demonstrasjon av Ecat QX på http://www.ecat.com : fantastisk. 
    Gratulerer 
    Ira

  2.  

    Andrea Rossi

    Ira: 
    Takk fra meg og fra vårt flotte team, 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  3. Martyn Aubrey

    Kjære Dr Rossi,

    Det har vært mye diskusjon (her og på E-Cat World) om hvorvidt RF-signalet over QX genereres i kontrollenhetens boks eller stammer fra selve QX.

    Er det mulig at signalfrekvensen er avhengig av eller forårsaket av avstanden mellom de to motsatte flater av nikkelelektroder i E-Cat QX, på omtrent samme måte som frekvensen av en krystalloscillator blir bestemt av avstanden over de to flater av krystallskiven?

    Jeg håper at du kan svare på dette (Vennligst ikke publiser dette hvis det spør for mye).

    Lykke til for din vei mot industrialisering i nyttår.

    Med vennlig hilsen 
    Martyn Aubrey

  4. Andrea Rossi

    Martyn Aubrey: 
    Jeg beklager, men jeg kan ikke svare på dette positivt eller negativt. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  5. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    Siden demonstrasjonen i Stockholm har du lagt til nye arbeidere i teamet ditt?

    Mange takk,

    Frank Acland

  6.  

    Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    Ja. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  7. Koen Vandewalle

    Kjære Andrea Rossi, 
    takk for dine klare svar og opplysninger, som direkte og indirekte lærer meg å tenke på disse og andre viktige spørsmålene. 
    Jeg tror at de slags problemene du og teamet ditt har løst, er mer komplekse enn vi kan forestille oss. Faktisk er noen størrelsesordener mer kompliserte. 
    Dette viser også til meg at denne oppfinnelsen og denne saken er en guddommelig inngrep. Frelse for menneskeheten. I det minste for overskuelig tid. En annen sjanse. 
    Med vennlig hilsen, 
    Koen

  8. Andrea Rossi

    Koen Vandewalle: 
    Takk for din oppmerksomhet til arbeidet til vårt team, 
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1