Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2017-12-26, 16:30

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2017-12-26, 16:30

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

  1. Eric Ashworth

    Kjære Andrea, bare en tanke. I ditt søk etter teorien og en formler knyttet til LENR-prosessen, ville du tro at en økende impedans forårsaket av en begrensning av mobilitet på en eller annen måte kunne ha direkte tilknytning til frigjøring av en mengde energi. Ligningen E = Mc2 er akseptert og veletablert er sant. Men hva er masse, er det et lite komprimert volum eller en utvidet liten masse i volum ?. Tid kan derfor bli en relevant faktor. Hvis LENR-prosessen innebærer en dobbel aktivitet, kan dette i teorien gjøre en formelforklaring nesten umulig. Kanskje, to teorier som bruker både matematikk og geometri som bringer inn mekanikk, kan løse et paradoks, men da og jeg vet ikke om to teorier vil få lov til å forklare et enkelt fenomen i fysikk. Alt det beste, Hilsen Eric Ashworth

  2. Andrea Rossi

    Eric Ashworth: 
    Masse har mening hvis det er referert til en kropp. Massen av en kropp er målet for dens tröghet, med andre ord dets motstand mot enhver bevegelsesvariasjon. Selvfølgelig kan bevegelsen begrenses av andre organer hvis de er nært nok. Volum er måling av rommet okkupert av en kropp. Tiden er en avstand mellom hendelser, derfor har det bare mening hvis det refereres til det rommet der hendelsene oppstår. 
    Einsteins likning innebærer plass, tid, masse, energi. 
    Geometri er måling av alt som handler om kroppsformer, og er en måling, det er nødvendigvis bundet til matematikk, uten hvilken det ikke kunne ha noen mening, derfor er en geometrisk formel i utgangspunktet en matematisk formel. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1