Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-01-02, 19:01

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-01-02, 19:01

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

  1. Stephen

    Jeg er glad for at du og Oscar forfølger teorien bak E-Cat QX. Jeg ser det som det siste stykket i puslespillet i historien om utviklingen av E-cat QX etter oppfinnelsen. Det er utvikling og produksjon og industrialisering. Selv om jeg tror at jakten på industrialisering ikke bør hindres Da enheten er klar. .Ingenfra tenker teorien det siste stykket som endelig gjør historien fullført.

    Det er spennende tilnærming i testen av teorien. Jeg ser frem til det. Jeg lurer på om det i dette vil han gi oss et vindu på hva som ligger til grunnmodellen.

    Jeg er sikker på at mange har vurdert følgende tanker, men reglene i 3 I grunnleggende fysikk har jeg alltid fascinert meg 3 leptoner 3 nøytriner 3 par kvarker sammen med 3 romlige dimensjonene i rommet. Jeg lurer på om lokalitet og fundemental karakter av partikler deres akse og spinn dimensjonalt, deres isospin i deres opprettelse i en "lokal referanseramme" og hvordan denne resonerer samhandler og forplanter seg med en ekstern referanseramme for romtid. Kan det være en geometrisk tolkning av partiklene i standardmodellen i en lokal referanseramme med ortogonale akse i den rammen bosons som er tilknyttet endringer i geometrisk uttrykk. Hvis tilnærmingen din fungerer og kan brukes mer generelt, lurer jeg på hva det viser og kan gi et vindu på dette eller hva som virkelig ligger til grunn for standardmodellen og alt uttrykket av stater det inneholder. Vel litt filosofisk antar jeg, men tilnærmingen din stimulerer tenkningen.

    Lykke til med dette og din mye mer grundig og kraftig teoretisk og eksperimentell tilnærming enn mine spekulasjoner.

    Jeg gleder meg til å se hva som kommer opp.

    Jubel

    Stephen

  2. Andrea Rossi

    Stephen: 
    Takk for din hyggelige oppmerksomhet og for din spekulasjon. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  3. Kristen

    Kjære dr. Andrea Rossi: 
    Igjen gratulerer med den godt utførte demoen i Stockholm. 
    Om eksperimentet du forbereder med Gullstrom: vil det være nyttig også for din intuisjon om de virtuelle partiklene som oppstår fra plasmaets T? 
    Skål 
    Christian

  4. Andrea Rossi

    Kristen: 
    Vi vil arbeide med konseptet om at når temperaturen når massen av en partikkel, dannes i området av den partikkelen bølger som svarer til den partikkel og de tilsvarende antipartiklene. 
    Vennlig hilsen 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1