Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-01-07, 13:39

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-01-07, 13:39

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

  1. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    Jeg prøver å få en klarere forståelse av dine planer for kommersialisering E-Cat.

    1. Vil presentasjonen av det første E-Cat QX-produktet bli gjort på det tidspunktet du kunngjør lanseringen av E-Cat QX?

    2. Hvor skal presentasjonen foregå?

    3. Vil presentasjonen finne sted etter at de planlagte robotiserte linjene har begynt å fungere?

    4. Hvor vil de første robotiserte linjene operere?

    5. Når du kunngjør lanseringen og presentasjonen, vil industriprodukter være tilgjengelig umiddelbart for å kjøpe og bruke, eller vil kundene måtte forhåndsbestille dem og vente på at de skal bygges?

    6. Vil de robotiserte linjene bare gjøre innsiden av plantene (dvs. E-Katter og kontroller), eller fullt fungerende ferdige planter klar til bruk?

    7. Planlegger du for utvidelse av produksjonen etter produktpresentasjonen?

    8. Tror du det er realistisk å forvente at alt dette begynner i 2018?

    Takk for svarene dine,

    Frank Acland

  2. Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    1- ja 
    2- USA og Sverige 
    3- ja 
    4- USA og Sverige 
    5- Lanseringen vil bli gjort når produktet vil være klar til å kjøpe og bruke 
    6- det avhenger av typen applikasjoner 
    7- ja 
    8- Jeg drømmer om det, og det er ikke umulig, om enn det blir veldig vanskelig. Men jeg er optimistisk (faktisk er jeg alltid og mange ganger jeg har feil) etter utviklingen vi har laget fra Stockholm-arrangementet til nå: Jeg kan forsikre deg om at vi ikke har brukt denne tidsrammen med å kombinere min venn Thomas Florek dukker. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1