Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-01-13, 23:38

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-01-13, 23:38

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...

 

  1. Dr. Mike

    Andrea, 
    Gratulerer med å oppnå en forbedret kontrollerdesign så fort. Jeg har noen spørsmål om den nye kontrolleren og QX-enhetene: 
    1. Hva er de fleste QX-enhetene du faktisk har betjent på en gang med den nye kontrolleren? 
    2. Hva er inngangseffekten til den nye kontrolleren når den kjørte det antall QX-enheter fra (1)? 
    3. Er den endelige utformingen og spesifikasjonene for QX-enheten blitt etablert? 
    4. Hvor mange QX-enheter har blitt produsert (for hånd) som ble gjort til de nøyaktige spesifikasjonene av de tre QX-enhetene som ble brukt i demonstrasjonen?

    Takk for din tid i å svare på disse spørsmålene. 
    Dr. Mike

  2. Andrea Rossi

    Dr Mike: 
    1- 100 
    2- det samme som når du kjører en modul; Konsumet gjenvinnes med COP 0,9 som varme, slik at det ikke påvirker COAT av Ecat QX, og varmen det produserer, kan også brukes til bruk som er forskjellig fra energien produsert av Ecat QX. Forresten, COP av Ecat QX (forholdet mellom energien ved utgangen av QX og energien ved inngangen til QX) er vesentlig høyere. 
    3- I utviklingen av en teknologi er ingenting endelig. Jeg kan svare på det som det er nå Ecat QX, jeg tror vi er klare til å overgå til industrialiseringsfasen. Faktisk vil vi sterkt presse på industrialiseringsfasen nå.
    4- flere hundre, men begrepet "eksakt" er ganske optimistisk: bedre par det med "nesten" for å gjøre det nærmere virkeligheten, ikke bare fordi jeg gjør mange feil, men også fordi jeg er tilbøyelig til å gjøre prøvelser også når jeg har å replikere. Dette er også grunnen til at vi har gjort betydelige fremskritt i de siste 60 dagene. 
    Takk for oppmerksomheten til vårt arbeid, 
    Vennlig hilsen, 
    AR

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1