Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-02-09, 01:43

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-02-09, 01:43

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

..Et viktig svar til dagens ungdom, fra Dr. Andrea Rossi.

  1. Caleb Warf

    Mitt navn er Caleb Warf fra Evans, Georgia, og jeg er for tiden på videregående skole. 
    Jeg har studert LENR siden 2013 og har en massiv lidenskap for dette emnet. Jeg beundrer og respekterer Andrea Rossi for sitt revolusjonerende arbeid. 
    For et videregående forskerpapir jeg lager, kan du svare på dette spørsmålet: er det mulig å miniatyrere Ecat også under dimensjonen av en hjemmereaktor? 
    Vennligst svar meg: Ditt svar betyr så mye for meg. 
    Caleb Warf

  2. Andrea Rossi

    Caleb Warf: 
    Først av alt, svaret: ja, vi jobber med miniatyriseringen.
    Etter utførelsen av min plikt til å gi deg svaret, la meg gi deg et forslag. Utdanningen du får i videregående skole og utdanningen du vil få på en høyskole etterpå, er de viktigste pilarene i fremtiden din. I løpet av denne utdanningsperioden er det ekstremt viktig at du studerer så vel som du kan hva dine professorer lærer til deg. I denne perioden er det viktigere at du godt lærer grunnleggende fysikk og matematikk. LENR er en kompleks sak, også veldig kontroversiell: det er greit at du leser om dem, men dette er et spørsmål som må studeres seriøst først etter at du har full intellektuell eiendom til grunnleggende fysikk og matematikk, ellers risikerer du å bygge konstruksjoner på overflaten av et hav. Ikke miste for mye tid med LENR og Andrea Rossi, bruke mesteparten av tiden til å studere så vel som du kan hva dine professorer lærer til deg. Dette er veldig viktig.
    Lykke til! 
    Andrea Rossi

 

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1