Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-02-12, 00:27

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-02-12, 00:27

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

.Oppdatert: 2018-02-11 23: 10: 06.589350Z

 

  1. rev

    Kjære Rossi 
    I 1972 kom den berømte boken "Grenser for utvikling" av Rom klubb ut. De siste årene har disse prognosene blitt verifisert og oppdatert med svært bekymringsfulle resultater.

    Jeg gir deg to referanser 
    på engelsk: Er Global Collapse Imminent? -Turner_ 
    http://www.sustainable.unimelb.edu.au/files/mssi/MSSI-ResearchPaper-4_Turner_2014.pdf

    og på italiensk: Jeg veri limiti dello sviluppo (De sanne begrensningene for utvikling) 
    http://www.aspoitalia.it/index.php/articoli/archivio-articoli-italiano-1/339-il-vero-limite-dello- SVILUPPO

    Selv om det er gjort stor kritikk av disse prognosene, er det ubestridelig at de er resultatet av seriøst vitenskapelig arbeid, og at det i dag er mange bekreftelser om deres korrekthet, og at prognosen at det i de neste 20-50 årene vil bli et seriøst globalt Krisen må tas alvorlig. De første crunchene er allerede tydelige.

    Hvis du ikke allerede kjenner disse artiklene, håper jeg at du vil lese dem, og jeg er sikker på at de også vil være viktige for deg, fordi ENERGY stemmeforholdene forutsetter mye, selv om det ikke er det eneste eller det viktigste elementet som bestemmer menneskehetens fremtid.

    Beste ønsker til deg og ditt arbeid 
    Fox

  2.  

    Andrea Rossi

    Fox: 
    Takk for koblingene og innsiktet. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  3. Tom Conover

    Kjære Andrea,

    Det høres ut som om du har gjort veldig gode fremskritt. Gratulerer med de siste suksessene dine! Et spørsmål til deg i morges ...

    Hvordan holder du deg i det siste? Får du nok søvn?

    Vil (noen, ingen, alle) av salget i år fra den automatiserte linjen ha NDA-ikke-opplysningsavtaler som tidligere?

    Hvis det vil være "noen", om hvilken prosentandel av salget tror du at det vil ha NDA-avtaler?

    Takk for svarene dine,

    Tom

  4. Andrea Rossi

    Tom Conover: 
    Jeg jobber veldig hardt, men sover nok. Heldigvis tillater Gud å gi oss en god helse. 
    Om NDA: sikkert vil noen gi oss en presentasjon, også fordi presentasjonen vil bli bedre hvis laget der en plante jobber. Vi ser hva vi skal kunne gjøre. 
    Vi vil prøve å presentere 100% fakta, 0% chatters. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  5. Albert

    Dr Andrea Rossi: 
    Jeg anbefaler sterkt at du gjør den grunnleggende industrimodulen med en effekt på 100 kW, ikke 1 MW: du vil forstørre markedet enormt. 
    Godspeed,

  6.  

    Andrea Rossi

    Albert: 
    Takk for det intelligente forslaget, 
    Vennlig hilsen, 
    AR

..

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1