Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-02-15, 18:30

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-02-15, 18:30

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

.

  1. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    Jeg er glad for å lære deg å gjøre fremgang. Vil du si at din raskere fremgang skyldes:

    a) Har flere personer med relevant kompetanse til å jobbe med de aktuelle problemene? 
    b) Har du flere ressurser (midler og utstyr) til din disposisjon? 
    c) Prototypen er ferdig, og nå har du å gjøre med standardteknikk? 
    d) Har du mer erfaring med E-Cat QX? 
    e) Problemene er mindre vanskelig å løse i dag? 
    f) Har du støtte fra en samarbeidspartner?

    Tusen takk,

    Frank Acland

  2.  

    Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    a- også 
    b- også 
    c- ja 
    d- også 
    e-har du en ctistal ball for hånden? 
    F- også 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  3. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    For fire dager siden sa du at du var 70% sikker på at du skulle starte kommersialiseringen av industrielle E-Cat planter i 2018; i dag sier du at du er 80-90% sikker. Kan du forklare hvorfor din selvtillit har økt?

    Mange takk,

    Frank Acland

  4. Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    Jeg går fremover med eksponentiell hastighet i disse dager, fordi problemer som trengte måneder for å bli løst for et par måneder siden, trenger nå mindre tid. Jeg gir deg en modell fra Dan Brown: å passere fra funn av brann til oppfinnelsen av hjulet har tatt millioner år, men å gå fra oppfinnelsen av hjulet til oppfinnelsen av en forbrenningsmotor har det tatt tusenvis av år, og så videre. 
    Selvfølgelig kan jeg gå galt og finne en uforutsette hindring, fordi jeg er optimist: Hvis du ikke er en optimistisk fyr, kan du ikke være enten en oppfinner eller en enterpreneur, mens jeg er begge. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

..

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1