Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-03-10, 10:46

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-03-10, 10:46

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

.

  1. Koen Vandewalle

    Kjære dr. Andrea Rossi,

    Jeg skriver ikke mye lenger, fordi kompetansenivået ditt har økt med størrelsesorden, og vi som publikum kan ikke lenger bidra.

    Bortsett fra litt moralsk støtte. Jeg er redd for at du fortsatt kan fortsette å bruke den.

    Et lite forslag: Har en 3D-skanning laget av deg selv. Dette vil komme til nytte senere for statuene. Kanskje varmen fra de tidlige industrielle kommersielle E-Kattene kan brukes til å smelte bronse.

    Vil du distribuere et bilde av et testoppsett av E-Cat Enigma? Jeg mener den versjonen som ikke kan omvendt utvikles. Jeg finner alltid testoppsettene dine mye mer morsomt og håndgripelig enn bildene av de skinnende enhetene til konkurrentene.

    Med vennlig hilsen, 
    KV

  2. Andrea Rossi

    Koen Vandewalle: 
    Takk for dine hyggelige ord relatert, åpenbart til arbeidet til hele vårt lag. Ja, din opprettholdelse er viktig også. 
    Vi vil ikke levere informasjon eller bilder før presentasjonen av det industrialiserte produktet, men kunstnerrepresentasjonen du finner på ecat.com, er ikke fjernt fra hva virkeligheten vil være. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

..

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1