Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2018-03-29, 23:48

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-03-29, 23:48

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

..Oppdatert: 2018-03-29 20: 50: 08.482467Z

 

  1. Anonym

    Dr Rossi: 
    Hvor har det blitt gjort alt dette arbeidet med Ecat QX rapportert i svaret på Frank Acland of EW?

  2. Andrea Rossi

    Anonym: 
    I USA 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  3. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    Jeg forstår om ikke å gi bestemte detaljer, men kan vi anta at du har gjort forbedringer i E-Cat QX nylig?

    Tusen takk,

    Frank Acland

  4. Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    Enorm. Eksponentielt for det som gjelder utviklingen av en modul som er industrialiserbar og selve industrialiseringen. Nå er vår modul svært nær å være klar til å bli reprodusert massivt. 
    Vennlig hilsen 
    AR

  5. Frank Acland

    Kjære Andrea,

    Betyr ditt svar til anonyme at 1 kW vil være standardverdien av QX-reaktoren nå? Eller vil det være forskjellige QX størrelser? Hvis ja, hvilken vil være den første du vil produsere?

    Takk skal du ha,

    Frank Acland

  6. Andrea Rossi

    Frank Acland: 
    Vi vil gi detaljert informasjon om dette problemet ved presentasjon av produktet. 
    Vennlig hilsen 
    AR

  7. Steven N. Karels

    Kjære Andrea Rossi,

    Det er fire forhold som påvirker overgangen til produksjon:

    en. Kjente - Kjente: Utgaver som du vet om og må planlegge å håndtere. 
    b. Kjent - Ukjent: Utgaver som du har identifisert, men ikke har svar på - Forskning og eksperimenter vil løse dem. 
    c. Ukjent - Kjente: Ting du burde ha kjent om. Omhyggelig ledelse og gjennomgang vil etter hvert identifisere disse og så kan du løse. 
    d. Ukjent - Ukjent: Det var ingen måte du kunne ha kjent om dem og deres løsning er ukjent.

    Av de fire er Unk - Unks det verste og gir mest mulig risiko. Allokere litt tid og ressurser for å håndtere disse når de oppstår, som de sikkert vil.

    Lykke til med Produksjon.

  8.  

    Andrea Rossi

    Steven N. Karels: 
    a- ja 
    b- nei 
    c- ja 
    d- nei 
    E- uforutsette ting: ja, som alltid 
    Vennlig hilsen, 
    AR

.

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1