Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2018-11-15, 10:04

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2018-11-15, 10:04

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

  1. Brokeeper

    Kjære Andrea,

    Tusen takk for ditt oppriktige svar. Det er dette veldig karakteristisk for integritet som fanget min oppmerksomhet mot personen bak den "umulige oppfinnelsen".

    Som deg, hadde Madam Curie dratt inn i det fysiske ukjente og modig akseptert risikoen for å undersøke ukjentene for vitenskapelig og menneskelig fremgang. Noen ganger krever risikoer handling over forsiktighet som Wright-brødrene ofte oppdaget. Med dette sagt, ikke gjør det igjen! Vi, som din kone, ønsker deg å nyte fruktene av arbeidet ditt. 
    Med stor respekt, 
    Brokeeper

  2. Andrea Rossi

    Brokeeper: 
    Takk for din bekymring, men dette arbeidet er mitt liv. Uansett kom vi til et punkt som ikke gjør noe mer nødvendig for å få denne typen risikoer. SK er en storhet. Mens jeg skriver denne kommentaren jobber jeg med topp amerikanske ingeniører som hjelper meg med å oppgradere målesystemet for bedre å trenge inn i teorien: de neste 5 dagene vil vi jobbe heltid på denne siden. Gullstrøm kommer her, vi er i et viktig øyeblikk. Mandag Prof Vassallo vil jobbe sammen med oss ​​på konferansen og til slutt også profeten i fysikk som underviser i Japan, men ønsker å forbli bak gardinen, blir fullt involvert. 
    Vennlig hilsen, 
    AR 
    PS 
    Takk for at du siterte boken Mats Lewan

...

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1