Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2019-01-01, 22:33

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2019-01-01, 22:33

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

..

  1. Brokeeper

    Kjære Andrea,

    GODT NYTT ÅR!

    Du skrev den 1. januar 2016 kl 00.00.01 om en inspirerende drøm du hadde dager tidligere: 
    "For flere netter siden hadde jeg en drøm. E-Cat X hadde blitt produsert i milliarder stykker, hver av dem samlet sammen med andre i ulike kombinasjoner for å lage offentlige lamper: en by ble fullstendig opplyst av E-Cat X og fra hver lampe var et nettverk av rør og ledninger kunne distribuere varme og elektrisitet til husene.

    I den byen var det ca 1 million lamper, hver av dem på 500 watt, som spiste omtrent 50 watt; Derfor ble det produsert 450 MWh / h, hvorav omtrent halvparten ble til varme som ble distribuert til husene gjennom et nettverk av godt isolerte rør, som løp under jorden, som optiske fibre, den andre halvdelen ble brukt til å lyse byen og å distribuere elektrisitet til husholdningene. Kostnaden for E-Cat X var rundt 50 $ / kW kraft, på grunn av produksjonen av milliarder stykker per år i hele verden, med titusenvis av jobber. Mindre skatter ble betalt av folket, på grunn av sparer som følge av lav forurensning og lave energikostnader for offentlige tjenester. Millioner av personer tjente også penger som solgte e-katter, og hver eier av e-katter sparte penger i verktøy (elektrisitet, varme, lys). "

    Nå, tre år senere, er du og laget på kurs i å oppfylle denne drømmen? Har du utviklet en konseptuell modell hvordan denne byen kan se fremover? Noen guesstimate om hvor lenge denne visjonen kan bli oppfylt? Har du hatt noen andre åpenbaringer i det siste?

    Igjen, Godt Nyttår til deg og ditt lag! 
    Brokeeper

  2. Andrea Rossi

    Brokeeper: 
    Den drømmen blir en realitet. 
    Godt nyttår også til deg! 
    Vennlig hilsen, 
    AR 
    Vennlig hilsen, 
    AR

.

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1