Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2019-01-15, 23:38

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2019-01-15, 23:38

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

...

  1. orsobubu

    Hei alt, jeg prøvde å organisere et mikrososialt møte i Italia, i nærheten av Milano, mellom tilhørere (men til slutt åpen for denierne) for å nyte E-kattpresentasjonen av Andrea og hans medarbeidere, spesielt med sikte på å ha Tilstedeværelse av noen ekspert (og heller ikke å være i ensomhet ...), men jeg fant bare en generell likegyldighet. Jeg har selvfølgelig også prøvd med noen tradisjonelle medier og en forsker. Nå vil jeg prøve med en siste kontakt jeg har hos et viktig selskap med distribusjon av termisk energi nær hovedstadsområdet, men med lite håp. Hvis det er noen, spesielt i forbindelse med forskningsinstitusjoner, selskaper, skoler, etc. som tenker på å organisere noe, vennligst gi oss beskjed i tide med en melding! Takk skal du ha!

  2. Andrea Rossi

    Orsobubu: 
    Jeg takker veldig for din entusiasme, men vær så snill, ikke insisterer på personer som ikke er interessert. Før en masseinteresse er oppnådd, trenger vi en masse planter i drift. Derfor er vi nå bare fokusert på diffusjonen av vår tjeneste, som er hovedmålet for presentasjonen vår på http://www.ecatskdemo.com
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1