Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2019-02-04, 23:17

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2019-02-04, 23:17

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

Hei Andrea:

I 31 januar-videoen ble CoP konservativt beregnet som 57,7. I en kommersiell presentasjon er det viktig at selgeren ikke overdriver sin sak, så det var etter min mening helt riktig at du tok denne konservative tilnærmingen.

Men en annen statistikk som kan være nesten like interessant som den du presenterte - faktisk, kanskje enda mer - er selve reaktorens CoP. Kontrollpanelet, mens det er en viktig del av E-Cat SK, er ikke en integrert del av mekanismen som reaktoren genererer varme.

Du nevnte at varmeeffekten av E-Cat SKs reaktor var 21 942 watt. Du nevnte også at spenningen av kraften tilført til reaktoren var 250 millivolt. Hvis informasjonen ikke er konfidensiell, ville det være veldig interessant å vite hvor mange forsterkere som brukes på reaktoren når den ikke er i selvbærende modus, og hvilken prosentandel av tiden, som regel, tilfører reaktoren seg i selvbærende modus . Med disse to datapunktene vil det være mulig å beregne CoP av bare selve reaktoren.

Hvis jeg ikke gjør feil, hvis de ovennevnte data var tilgjengelige, kunne reaktorens CoP beregnes som følger:

CoP = (21,942 ÷ (0,25 x Ar)) ÷ (1 - SSMf), hvor

21 942 er reaktorens watt av varmeutgang 
0,25 er spenningen av kraften tilført reaktoren 
Ar er forsterkerne av strømmen tilført til reaktoren. 
SSMf er faktoren for andelen av tiden reaktoren fungerer er selvbærende modus

Når det gjelder SSMf, hvis reaktoren er i selvbærende modus for 40% av tiden, vil SSMf være 0,4.

Ved å ta noen vilkårlig tall som eksempel, hvis reaktorens nåværende er en forsterker, og enheten har en selvbærende modus for 40% av tiden, kan COP *** av reaktoren *** beregnes som følger:

CoP = (21 942 ÷ (0,25 x 1)) ÷ (1 - 0,4) = 146,280

Nå er det 146.280 tallet bare et eksempel. Men hvis tallet skulle komme ut, bare litt over 10.000 som ville være ganske imponerende. Og litt bedre, tror jeg, enn resultatene av de som sliter med å oppnå "hot fusion" (!)

Er nummeret til reaktorens CoP - hva det egentlig viser seg å være - noe som folk som følger LENR-historien vil finne interesse?

Med ≈146,280 vennlig hilsen,

Rodney....

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1