Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2019-02-08, 13:15

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2019-02-08, 13:15

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

.

  1. Andrea Rossi

    Aillas Toice: 
    Ingen av de to. 
    Nei, vi jobber ikke lenger på kontrollpanelet, som vi anser konsolidert, om enn alt, underlagt evolusjon. Mens Ecat QX's cp ikke var nok pålitelig til å bli levert til en Client, er SK'en. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

  2. Aillas Troice

    Kjære Dr. Rossi,

    Gratulerer med den viktige milepælen den 31. januar. Jeg har fulgt arbeidet ditt siden Lugano-testen, og det er flott å se at kommersialiseringsfasen endelig har begynt.

    Jeg lurte på om du kan svare på følgende uten å avsløre noe konfidensielt: Du sier at kontrollpanelet bruker 380Wh / h, men bare en liten del av den energien er faktisk matet til E-katten, resten går tapt som spillvarme kan rekonstrueres). Er det i utgangspunktet en kraftig datamaskin i kontrollpanelet, gjør det komplekse beregninger for å holde reaksjonen igang og generere alt det spillvarme i prosessen, som alle kraftige datamaskiner gjør? Eller er det en kompleks og ineffektiv energitransformasjonsprosess som skjer i kontrollpanelet, en prosess som bare blir en liten del av 380WH / h til et skjema som e-Cat kan bruke, mens resten av energien er "bortkastet" ? Reduser kontrollpanelets strømforbruk en av dine nåværende prioriteringer? Takk hvis du kan svare og godspeed!

..

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1