Forum

Din Studio

E-Cat QX / SK

Skapat av: www., 2019-03-30, 18:47

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2019-03-30, 18:47

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX / SK

.

  1. Steven N. Karels

    Kjære Andrea Rossi,

    Dette kan være et "raskt spor" for å demonstrere eCat-SK i luftbåren fremdrift.

    Pipistrel Alpha Electra er et sertifisert, alt elektrisk fly (basert på Australia). Den har et 20kWhr batteri og har en nominell flytid på 50 minutter med en 30 minutters reserve. Motoren er en 60kW motor.

    Hvis du antar din direkte elproduksjon, kan eCat-SK arbeide med 50% konverteringseffektivitet, og du kan bruke 5 eller 6 av de 22 kW termiske utgangene eCat-SK-enheter for å koble motoren og flyets elektriske systemer. Forutsatt at eCat-SK-kontrollsystemet krever 5kW strøm for å styre eCat-SK-enhetene, må du bruke 20 kWhb-batteriet for å koble kontrolleren. På denne måten er kontrollen av eCat-SK helt uavhengig av eCat-SK-energiproduksjonen. Med en 5kW tegning, bør 20kW batteriet øke flyetiden fra 50 minutter med 30 min reserve til over 3 timer pluss 30 min reserve. Siden dette er et sertifisert fly, vil bare strømforandringen trenge en lokal modifisering av godkjenningsbyrået. I tillegg kan det være nødvendig med noen varmekontroll for å utmatte overflødig varme.

  2. Andrea Rossi

    Steven N. Karels: 
    Takk for innsikt, men som du vet har vi andre prioriteringer nå. 
    Vennlig hilsen, 
    AR

..

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX / SK

0 svar • Sida 1 av 1