Forum

Din Studio

E-Cat QX

Skapat av: www., 2017-12-29, 12:38

0 svar • Sida 1 av 1

Skrivet 2017-12-29, 12:38

Jag har uppdaterat min sida:
E-Cat QX

...Oppdatert: 2017-12-29 11: 20: 07.265797Z

 

  1. Kjære Andrea, 
    Mine generiske kommentarer angående teorier: 

    Man trenger litt høy energi quanta fordi man trenger noe som kan absorbere energien som frigjøres av en nukleær tilstandsendring så fort som det skjer. Med andre ord trenger man noe som absorberer den høye øyeblikkelige "kraften" som kjernen produserer når den gjennomgår en reaksjon. Og disse højenergikvantaene må kobles til lav-energi kjemiske grader av frihet slik at de kan frigjøre sin energi gradvis. Jeg tror ikke at kjernen selv kan lokke for å frigjøre sin energi sakte fordi det ikke er mulig å lagre energien midlertidig. Så man trenger noe annet som kan gjøre mediserende triks.

    Med andre ord trenger man noe som passer til MeV-skalaens nukleare grader av frihet, og samtidig parrer med eV-skala kjemiske grader av frihet.

    Jeg har spekulert om at objektet som oppfyller disse kriteriene, kan være plasma-svingninger av en populær massefaktor (elektron pseudopartikkel) som av en eller annen grunn finnes i materialet. Masseløs, fordi da er plasmafrekvensen i prinsippet uendelig, slik at mediet kobler sterkt til elektromagnetiske bølger av alle frekvenser, inkludert gammas.

    Slike forslag er vanskelig, men andre proposisjoner virker umulig for meg for øyeblikket. Det er ingen højenergipartikler i materialet, så de nødvendige koblingsmodusene kan ikke være noen materielle partikler. Så den eneste muligheten, så langt jeg ser, er kollektive svingninger, som for eksempel plasmoner, dvs. plasmasvingninger.

    Det er unødvendig å si at man trenger observasjonsdata for isotoper, det vil si data om hvilke reaksjoner som faktisk skjer. Da begynte ting å rydde ut. 

    hilsen, / pekka

  2. Andrea Rossi

    Pekka Janhunen: 
    Interessant innsikt. Fortsetter det faktum at rundt 2900 K vi kunne heve virtuelle bølger og antiwaves av den massen. Jeg våger å forestille meg at dette er den opprinnelige kilden til varme, uansett hva som skjer til slutt. Vi forbereder eksperimenter for å spore "fossilene". 
    Vennlig hilsen, 
    AR

 

Klicka på länken nedan för att komma till min sida :)

E-Cat QX

0 svar • Sida 1 av 1